piątek, 10 października 2014

PIECZONY PSTRĄG


Składniki:

patroszony pstrąg
czosnek
natka pietruszki
sól, pieprz

Wiem, wiem. Trochę mnie nie było. Trochę za długie to milczenie. Mam o to do siebie ogromne pretensje ale za dużo się działo. Pewne sprawy musiałam pozamykać, a inne niespodziewanie pojawiły się. Najważniejsze, że jestem ( ach ta moja wrodzona skromność;-)). Jestem i na początek mam coś niezmiernie prostego. Oczywiście dla tych co nie brzydzą się dotykać surowej ryby, bo znam i takich co uznają ten przepis za niewykonalny z racji bliskich kontaktów z obślizgłą i obrzydliwą, według nich, rybią skórą. Ja cały czas zachęcam do walki z fobią - warto! Rybę należy opłukać, osuszyć papierowym ręcznikiem i oprószyć solą i pieprzem - z wierzchu i w środku. Do środka każdej ryby wyciskamy po 2 ząbki czosnku i wkładamy kilka gałązek natki pietruszki. Wstawiamy ryby do piekarnika nagrzanego do 180 C i pieczemy przez 20-25 minut. Ot, cała filozofia! Polecam spożywać rybkę w towarzystwie jakiejś sałaty i chrupiącego pieczywa. Powodzenia i smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz