czwartek, 28 maja 2015

JAJKA SADZONE ZE SZPARAGAMI I SZYNKĄ PARMEŃSKĄ



Składniki:

3 zblanszowane szparagi
2 jajka
2 plastry szynki parmeńskiej
oliwa z oliwek
sól, pieprz

Całkiem Smaczne Życie przechodzi na tryb Całkiem Zgrabne Życie. Niestety odbije się to trochę na blogu. Postanowiłam w końcu porządnie popracować nad swoim ciałem i wyrzeźbić je nieco. Skutkuje to przestrzeganiem określonych zasad żywieniowych. Głównie chodzi o regularne jedzenie i mniejsze porcje niż dotychczas, nie o jakiś tam reżim, gdzie jest konkretnie napisane co zjeść. Mam sporą swobodę i z moją wyobraźnią na pewnie nie będzie nudno. Pozostają jeszcze cheat meale i to one zapewne będą prezentowane na blogu. Oprócz jedzenia mam w planach też regularne ćwiczenia. Liczę na to, że podczas sierpniowych wakacji pojawię się na plaży niczym aniołek Victoria's Secret ;-) Taki jest plan. 
Dzisiaj jeszcze danie, które po bardzo delikatnej modyfikacji można by włączyć do mojego planu. Tu rozgrzałam natłuszczoną żeliwną patelnię wbiłam 2 jajka, ułożyłam podgotowane szparagi i plastry szynki parmeńskiej. Oprószyłam solą i pieprzem i smażyłam na wolnym ogniu aż jajko odpowiednio się ścięło. Powodzenia i smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz